perjantai 5. maaliskuuta 2010

Mama, I'm coming home!

Tällaiseen lopputulokseen vihdoin tulin. Vääränlaisen perheen lisäksi kyse on myös siitä, että minkäänlainen perhe-elämä ei taida olla minua varten. Olen varmaan liian omaa tilaani arvostava erakko. Viiden tai kolmenkin henkilön "armoilla" eläminen tuntuu vain vieraalta. En viitsi riskeerata vatsahaavaa tämän takia. Jokapäiväinen närästys riittää minulle.

En kuitenkaan kadu tänne tuloa. Enemmän olisi harmittanu, jos olisin vain haikaillut lähtemisestä, enkä koskaan olisi saanut aikaiseksi hakemuksen täyttämistä. Taas tuli kokeiltua jotain uutta ja todettua ettei se ole minun juttuni. Ehkä seuraava kokeilemani asia natsaa. Ehkä ei. Ei voi tietää. Niinhän se on että kaikkea pitää kokeilla, paitsi kansantansseja ja kovinpia huumeita. AMK:ssa alkoi sopivasti hakuaikakin tämän kuun alussa.

YleX:llä soi Oasiksen Wonderwall ja minä lähden tästä ostamaan matkalaukkua ja viime hetken tuliaisia!

Nähdään kohta!

1 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

MIULLE PALJON TULIAISIA! :) <3

-lotta