maanantai 15. helmikuuta 2010

Photobucket


Loysinpa tallaisen ja ajattelin sen olevan hyva keino pysya vahan ajan tasalla. Ei ole kuun eka sunnuntai, mutta ensi kerralla sitten!

'This game is to share piece of you, every month.
That way, you and your readers can see what's happening in your life, including the changes. I.E. one month, you might love chocolate, in few months you've might come to hate it.
It's also to remind ourselves of people you love & the plans you have.
Jump on the bandwagon, & start playing!
We play the game on the first sunday of the month. If you want to play along, please write a post answering these 5 questions.'


HELMIKUU


  • I like

  • Minulla vihdoin on oma auto kaytossa ja kohta oma lapparikin. Arki alkaa sujua rutiinilla, enka enaa jannita kauhesti.

  • I don't like

  • Olen valittanut tasta varmaan joka postauksessa, mutta... LUMI ja ihmisten kykenemattomyys tehda sille mitaan. En ole myoskaan tutustunut oman ikaisiini ihmisiin taalla.

  • I want you all to know

  • Vahan alkaa olla jo ikava.

  • I've planned

  • Washingtonin reissu olisi ensi lauantaille suunnitteilla. Olen myos monesti melkein ostanut pinkin Nintendo DS:n ja siihen Personal Trainer Walkingin.

  • I want to say to someone special

  • Nyt kun mainitsit minulle tulevasta kirjeesta, olen joka paiva malttamattomasti odotttanut postia. Ihaninta on, etta soitit aitille kysyaksesi osoitteestani.

    1 kommenttia:

    Léni kirjoitti...

    <3 :)) Ihii, miulkii alkaa olla jo ikävä :)) Ja miekii tahon joskus sen tein osotteen, et mie voin lähettää siulle postii tai jotai! Mut voin kysellä kans siu mamilta ja sillee :))